Zestaw Vege

Dieta Vege w wydaniu Power Meal to całkiem nowe, ciekawe i przede wszystkim odżywcze propozycje posiłków.

Potrafimy komponować potrawy, które pięknie wyglądają i jeszcze lepiej smakują. Do ich przyrządzenia wykorzystujemy pełną gamę możliwości, jakie otwiera przed nami świat produktów pochodzenia roślinnego. W dostarczanych przez nas posiłkach w ramach diety Vege nie znajdziesz żadnych mięs oraz ryb.

  

Pamiętaj jednak, że nie oznacza to dla Ciebie jakichkolwiek strat, jeśli chodzi o wartości odżywcze. Każdy z posiłków w diecie vege to prawdziwe bogactwo białka, węglowodanów i tłuszczy. Wszystko we właściwych proporcjach, aby skutecznie wspierać realizację Twoich celów takich jak np. budowa idealnej sylwetki czy rozwój sportowy.

VEGE

Uwolnij energię!

W dobrym cateringu dietetycznym nie chodzi wyłącznie o zaspokojenie głodu, ale o dostarczenie organizmowi możliwie największej ilości składników odżywczych.

Nasz pomysł na dietę to połączenie wiedzy i doświadczenia osób z różnych obszarów odpowiadających za rozwój człowieka z najlepszymi naturalnymi produktami, na bazie których powstają posiłki. Dzięki temu mamy pewność, że gotujemy smacznie i co najważniejsze – zdrowo.

Z czego powstaje zestaw Vege?

Głównymi źródłami białka w naszej diecie vege są: jaja, tofu, soja, warzywa strączkowe (soczewica, ciecierzyca, fasola itp.), nabiał.
Siłę węglowodanów poczujesz dzięki różnego rodzaju ziarnom, które często trafiają do posiłków  Power Meal. W naszym menu znajdziesz m.in.: kasze (gryczana, kuskus, jęczmienna, bulgur itd.), ryże (biały, brązowy, jaśminowy, dziki, basmatti itp.) oraz w niewielkim stopniu przetworzone wyroby mączne: pełnoziarniste makarony, pełnoziarniste pieczywo.

Wysokiej jakości tłuszczy w posiłkach vege dostarczają: oliwy i oleje, nabiał, ziarna (słonecznik, pestki dyni, sezam, siemię lniane itp.), orzechy (nerkowca, włoskie,laskowe, migdały, kokos itp.)

Całość uzupełniają świeże owoce i warzywa, które odpowiednio przyrządzone wzbogacją smak potraw. Dzięki temu nawet osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z filozofią żywienia vege nie zauważą w swojej diecie braku mięsa i ryb.

Dla kogo dieta Vege?

Dieta Vege to doskonały plan żywieniowy dla każdego. Jego walory doceni zarówno ktoś, kto poszukuje odskoczni od diety opartej o mięso, jak i osoby, które już dawno temu wzięły rozbrat z produktami pochodzenia zwierzęcego.  Vege polecamy również sportowcom, ponieważ brak mięsa i ryb wcale nie oznacza, że dostarczają organizmowi mniej energii.

Przekonaj się sam i zamów dietę dla siebie. Polecamy kontakt z naszym dietetykiem, który chętnie pomoże w dostosowaniu vege do Twoich potrzeb.

Przykładowe zestawy jadłospisów:

  • Pełnoziarnista bułka z sadzonym jajkiem, sałatą i pomidorkiem.
  • Pasta jajeczna podana ze słupkami warzyw.
  • Risotto orientalne.
  • Zielone smoothie.
  • Placuszki bananowe z konfiturą ze śliwek, podane ze świeżymi owocami.
  • Frittata ze szpinakiem, serem feta, pomidorem i koperkiem.
  • Muffiny czekoladowo – ananasowe podane z mixem bakalii.
  • Risotto warzywne.
  • Słupki warzyw podane z dipem jogurtowo – ziołowym
  • Gołąbki wegetariańskie.
  • Naleśniki z masłem orzechowym i bananem polane gorzką czekoladą.
  • Sałatka owocowa.
  • Krokiety ziemniaczane ze szpinakiem podane z pilawem i surówką.
  • Makowiec japoński.
  • Pene z warzywami w sosie serowym.

Wspólnie osiągniemy wyznaczone cele!

Wzrost masy mięśniowej

Wzrost masy mięśniowej

Poprawa zdrowia i samopoczucia

Poprawa zdrowia i samopoczucia

Redukcja sylwetki

Redukcja sylwetki

Lepsza kondycja

Lepsza kondycja

Zestaw Vege

52.00 1,596.00

SKU: brak Kategoria:

Porcja składników odżywczych w opcji wegetariańskiej. Cena od 49zł za dzień!

Wyczyść

0