Dieta wege

Dieta wegetariańska w wydaniu Power Meal to całkiem nowe, ciekawe i przede wszystkim odżywcze propozycje posiłków.

Potrafimy komponować potrawy, które pięknie wyglądają i jeszcze lepiej smakują. Do ich przyrządzenia wykorzystujemy pełną gamę możliwości, jakie otwiera przed nami świat produktów pochodzenia roślinnego. W dostarczanych przez nas posiłkach w ramach diety wegetariańskiej nie znajdziesz żadnych mięs oraz ryb.

dieta wege  dieta wege

Pamiętaj jednak, że nie oznacza to dla Ciebie jakichkolwiek strat, jeśli chodzi o wartości odżywcze. Każdy z posiłków w diecie wegetariańskiej to prawdziwe bogactwo białka, węglowodanów i tłuszczy. Wszystko we właściwych proporcjach, aby skutecznie wspierać realizację Twoich celów takich jak np. budowa idealnej sylwetki czy rozwój sportowy.

dieta wege

Uwolnij energię!

W dobrym cateringu dietetycznym nie chodzi wyłącznie o zaspokojenie głodu, ale o dostarczenie organizmowi możliwie największej ilości składników odżywczych.

Nasz pomysł na dietę to połączenie wiedzy i doświadczenia osób z różnych obszarów odpowiadających za rozwój człowieka z najlepszymi naturalnymi produktami, na bazie których powstają posiłki. Dzięki temu mamy pewność, że gotujemy smacznie i co najważniejsze – zdrowo.

catering dietetyczny wege

Co zjemy w diecie wegetariańskiej?

Dietę wegetariańską wzbogacamy takimi źródłami białka jak: jajka, tofu, soja, warzywa strączkowe (soczewica, ciecierzyca, fasola, papryka czerwona, pomidory itp.), wiele rodzi roślin strączkowych, nabiał (mleko itd.) – są to główne skupiska witaminy B12 i wapnia.
Siłę węglowodanów poczujesz dzięki odpowiedniej ilości różnego rodzaju ziarnom, które często trafiają do posiłków  Power Meal. W naszym menu znajdziesz m.in. produkty takie jak: kasze (gryczana, kuskus, jęczmienna, bulgur itd.), ryże (biały, brązowy, jaśminowy, dziki, basmatti itp.) oraz w niewielkim stopniu przetworzone wyroby mączne: pełnoziarniste makarony, pełnoziarniste pieczywo.

Wysokiej jakości tłuszczy w posiłkach wege dostarczają zdrowe składniki takie jak: oliwy i oleje, nabiał, ziarna (słonecznik, pestki dyni, sezam, siemię lniane, nasiona chia, wszelkie skupiska żelaza itp.), produkty zbożowe, orzechy (najlepszymi orzechami są orzechy nerkowca, włoskie, laskowe, migdały, kokos)

Całość uzupełniają świeże warzywa i owoce, które odpowiednio przyrządzone wzbogacają smak potraw. Dzięki temu nawet osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z filozofią żywienia wege nie zauważą w swojej diecie braku mięsa i ryb, przez co łatwo zmienić im styl życia.

W naszym wpisie opisaliśmy także jak bardzo dieta wegańska różni się od wegetariańskiej.

Dla kogo dieta Wege?

Dieta wege to doskonały plan żywieniowy dla każdego. Jego walory doceni szczególnie ktoś, kto poszukuje odskoczni od diety opartej o mięso, jak i osoby, które już dawno temu wzięły rozbrat z produktami pochodzenia zwierzęcego.  Wege polecamy również sportowcom, ponieważ brak mięsa i ryb wcale nie oznacza, że dostarczają organizmowi mniej energii.

Przekonaj się sam i zamów dietę dla siebie. Polecamy kontakt z naszym dietetykiem, który chętnie pomoże w dostosowaniu wege do Twoich potrzeb.

Wegetarianizm

Wszyscy możemy przyznać, że wegetarianizm nie jest tylko dietą, to także styl życia do którego należy przywyknąć. Wielu śmiałków próbujących zmiany swojego systemu jedzenia zrezygnowało przez wiele niedoborów witamin i składników odżywczych. Jeśli chcesz przystąpić do filozofii wegetarian, warto zaopatrzyć się w dużą ilość informacji na jej temat, żeby dobrze dopasować swoje posiłki (a przede wszystkim ilość kcal) do stylu życia – to zdrowie i organizm są najważniejsze. Mimo wielu plotek i archaizmów – dieta wegetariańska nie składa się tylko i wyłącznie z owoców i warzyw.

Przykładowy jadłospis:

  • Pełnoziarnista bułka z sadzonym jajkiem, sałatą i pomidorkiem.
  • Pasta jajeczna podana ze słupkami warzyw.
  • Risotto orientalne.
  • Zielone smoothie.
  • Placuszki bananowe z konfiturą ze śliwek, podane ze świeżymi owocami.
  • Frittata ze szpinakiem, serem feta, pomidorem i koperkiem.
  • Muffiny czekoladowo – ananasowe podane z mixem bakalii.
  • Risotto warzywne.
  • Słupki warzyw podane z dipem jogurtowo – ziołowym
  • Gołąbki wegetariańskie.
  • Naleśniki z masłem orzechowym i bananem polane gorzką czekoladą.
  • Sałatka owocowa.
  • Krokiety ziemniaczane ze szpinakiem podane z pilawem i surówką.
  • Makowiec japoński.
  • Pene z warzywami w sosie serowym.

Wspólnie osiągniemy wyznaczone cele!

Wzrost masy mięśniowej

Wzrost masy mięśniowej

Poprawa zdrowia i samopoczucia

Poprawa zdrowia i samopoczucia

Redukcja sylwetki

Redukcja sylwetki

Lepsza kondycja

Lepsza kondycja

0