kontakt
Biuro obsługi klienta
(zamówienia zestawów dietetycznych | pytania | informacje dot. dostawy)
Kontakt
533 500 011
[email protected]
[email protected]
Konsultacje dietetyczne
w godz. 10:00-16:00
533500011
[email protected]
Dane firmy / Informacje do przelewu bankowego
PowerFitDance Kamil Warzecha
Trzebińska 60 32-500 Chrzanów
Nr konta bankowego : 66 1160 2202 0000 0001 9972 7854
Podczas realizacji przelewu w tytule prosimy o wskazanie numeru zamówienia.
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek
08:00 – 16:00
08:00 – 16:00
Współpraca marketingowa/PR
Warunki reklamacji
- Reklamacja powinna zawierać :
- dane klienta,
- numer zamówienia,
- określać na czym polega nieprawidłowa realizacji umowy.
- Reklamacja powinna zostać przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Sprzedawca jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni roboczych.
Metody płatności
Płatność może zostać wykonana w następujący sposób:
- przelewem tradycyjnym na rachunek sprzedawcy,
- za pośrednictwem operatora płatności internetowych,
- zapłatę kurierowi po wcześniejszym uzgodnieniu z sprzedawcą,
- z wykorzystaniem vouchera.
Dostawy
-
Dostawy w godzinach 2.00 – 9.00 (dzień realizacji zamówienia)
- Wrocław,
- Śląsk (z wyłączeniem Bielsko-Białej, Cieszyna, Ustronia i okolic)
- Dostawy w godzinach – 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
- Małopolska (poza Krakowem) 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
- Śląsk (Bielsko-Biała, Cieszyn, Ustroń i okolice) 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
- Dostawy w godzinach 20.00 – 4.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
- Kraków