kontakt

Biuro obsługi klienta

(zamówienia zestawów dietetycznych | pytania | informacje dot. dostawy)

Kontakt

533 500 011
kontakt@powermeal.pl

Konsultacje dietetyczne
w godz. 10:00-16:00

533500011
dietetyk@powermeal.pl

Dane firmy / Informację do przelewu bankowego

PowerFitDance Kamil Warzecha
Trzebińska 60 32-500 Chrzanów
Nr konta bankowego : 66 1160 2202 0000 0001 9972 7854
Podczas realizacji przelewu w tytule prosimy o wskazanie numeru zamówienia.

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek
08:00 – 16:00

Współpraca marketingowa/PR

marketing@powermeal.pl

Nowe pole

Warunki reklamacji
  1. Reklamacja powinna zawierać :
    • dane klienta,
    • numer zamówienia,
    • określać na czym polega nieprawidłowa realizacji umowy.
  2. Reklamacja powinna zostać przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni roboczych.
Metody płatności

Płatność może zostać wykonana w następujący sposób:

  • przelewem tradycyjnym na rachunek sprzedawcy,
  • za pośrednictwem operatora płatności internetowych,
  • zapłatę kurierowi po wcześniejszym uzgodnieniu z sprzedawcą,
  • z wykorzystaniem vouchera.
Dostawy
  • Dostawy w godzinach 2.00 – 9.00 (dzień realizacji zamówienia) 
    • Wrocław,
    • Śląsk (z wyłączeniem Bielsko-Białej, Cieszyna, Ustronia i okolic)
  • Dostawy w godzinach – 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie) 
    • Małopolska (poza Krakowem) 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
    • Śląsk (Bielsko-Biała, Cieszyn, Ustroń i okolice)  16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
  • Dostawy w godzinach 20.00 – 4.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
    • Kraków