Pytania i odpowiedzi

PowerMeal Ci pomoże!

Godziny dostaw cateringu odbywają się w godzinach wieczornych oraz porannych. Jeśli chcesz poznać przybliżoną godzinę w Twoim obszarze, prosimy o kontakt z BOK pod numerem telefonu: 533 500 011

Tak, można kupić dietę PowerMeal dla innej osoby w formie prezentu. 🙂 Specjalne na tę okazję przygotowaliśmy Vouchery upominkowe. Aby kupić Voucher upominkowy należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 lub też poprzez email kontakt@powermeal.pl

Najbardziej preferowanym przez nas sposobem dostawy jest dostarczenie do rąk własnych zamawiającego dietę. Zestawy które są dostarczane w godzinach nocnych-rannych są postawiane pod danym adresem pod drzwiami.

Zestawy Power Meal składają się z pięciu zbilansowanych posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja). Dieta detoks to 4 energetyczne soki + zupa krem. Dokładne informacje i przykładowe menu można znaleźć na podstronach dotyczących diet.

Posiłki powinno się spożywać systematycznie co 3 godziny. Dlaczego? Wpływa to pozytywnie na pracę układu pokarmowego oraz w odpowiednich porach dostarczamy organizmowi energię. Systematyczność to cel edukacyjny Power Meal, chcemy aby każdy z naszych klientów mógł osiągać cele dzięki prawidłowemu schematowi odżywiania.

My także lubimy „coś słodkiego”! Wiemy jak trudno jest utrzymać silną wolę i nie skusić się na słodką przekąskę. Dlatego specjalnie na tę okoliczność w naszych dietach znajdziesz legalne słodycze. Coś słodkiego i zarazem zdrowego, abyś nie musiał sięgać po produkty pełne cukru.

TAK, o ile docelowe miejsce znajduje się w zasięgu naszych dostaw. Informacje o tym, gdzie dostarczamy posiłki znajdziesz w zakładce – DOSTAWA.

Aby zmienić miejsce dostaw należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 15.

Tak. W trakcie korzystania z diety Power Meal można zmienić kaloryczność posiłków. W takim przypadku należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 lub też poinformować nas drogą email kontakt@powereal.pl z minimum dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00.

Aby zawiesić lub anulować dietę prosimy także o kontakt z naszym BOK (przy rezygnacji zwracamy pieniądze za niewykorzystane zestawy cateringu).

Naszym priorytetem jest dostarczanie smacznych, zdrowych i świeżych posiłków. Abyśmy mogli spełniać te wymagania, przez cały okres transportu korzystamy z tzw. łańcucha chłodniczego. Nasze diety od wytworzenia aż do momentu dostarczenia pod wskazany adres są przechowywane i transportowane w niskiej temperaturze. 

Pamiętaj, przez cały okres diety jesteśmy z Tobą, abyś mógł osiągnąć oczekiwany cel. Wybór odpowiedniej kaloryczności wiąże się właśnie z celem, jaki sobie postawimy (zrzucenie zbędnych kilogramów, przybranie masy mięśniowej lub po prostu zdrowe odżywanie). Prosimy o kontakt z naszym dietetykiem drogą mailową: dietetyk@powermeal.pl lub telefonicznie: 533 500 011.

W razie potrzeby można dodać swoich ulubionych ziół i przypraw. Jednak ze względów zdrowotnych nie zalecamy dosalania i słodzenia gotowych posiłków.
Nasze diety powinny być przechowowane w warunkach chłodniczych w celu przedłużenia świeżości dań.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Przejdź do formularza kontaktowego i zgłoś się do nas. Odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe! 🙂