Pytania i odpowiedzi
Dostawy w godzinach 2.00 – 9.00 (dzień realizacji zamówienia)
- Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Wrocław,
- Bydgoszcz, Toruń, Łódź
Śląsk (z wyłączeniem Bielsko-Białej, Cieszyna, Ustronia i okolic)
Dostawy w godzinach – 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
- Małopolska (poza Krakowem) 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
- Śląsk (Bielsko-Biała, Cieszyn, Ustroń i okolice) 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
Dostawy w godzinach 20.00 – 7.00
- Kraków
Tak, można kupić dietę PowerMeal dla innej osoby w formie prezentu. 🙂 Specjalne na tę okazję przygotowaliśmy Vouchery upominkowe. Aby kupić Voucher upominkowy należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 lub też poprzez email [email protected]
Zestawy Power Meal składają się z pięciu zbilansowanych posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja). Dieta detoks to 4 energetyczne soki + zupa krem. Dokładne informacje i przykładowe menu można znaleźć na podstronach dotyczących diet.
My także lubimy „coś słodkiego”! Wiemy jak trudno jest utrzymać silną wolę i nie skusić się na słodką przekąskę. Dlatego specjalnie na tę okoliczność w naszych dietach znajdziesz legalne słodycze. Coś słodkiego i zarazem zdrowego, abyś nie musiał sięgać po produkty pełne cukru.
TAK, o ile docelowe miejsce znajduje się w zasięgu naszych dostaw. Informacje o tym, gdzie dostarczamy posiłki znajdziesz w zakładce – DOSTAWA.
Aby zmienić miejsce dostaw należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 15.
Tak. W trakcie korzystania z diety Power Meal można zmienić kaloryczność posiłków. W takim przypadku należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 lub też poinformować nas drogą email [email protected] z minimum dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00.
Aby zawiesić lub anulować dietę prosimy także o kontakt z naszym BOK (przy rezygnacji zwracamy pieniądze za niewykorzystane zestawy cateringu).
Naszym priorytetem jest dostarczanie smacznych, zdrowych i świeżych posiłków. Abyśmy mogli spełniać te wymagania, przez cały okres transportu korzystamy z tzw. łańcucha chłodniczego. Nasze diety od wytworzenia aż do momentu dostarczenia pod wskazany adres są przechowywane i transportowane w niskiej temperaturze.
Pamiętaj, przez cały okres diety jesteśmy z Tobą, abyś mógł osiągnąć oczekiwany cel. Wybór odpowiedniej kaloryczności wiąże się właśnie z celem, jaki sobie postawimy (zrzucenie zbędnych kilogramów, przybranie masy mięśniowej lub po prostu zdrowe odżywanie). Prosimy o kontakt z naszym dietetykiem drogą mailową: [email protected] lub telefonicznie: 533 500 011.