Pytania i odpowiedzi

PowerMeal Ci pomoże!

W jakich godzinach odbywają się dostawy diet?
  • Dostawy w godzinach 2.00 – 9.00 (dzień realizacji zamówienia) 
    • Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Bydgoszcz, Toruń, Łódź
    • Śląsk (z wyłączeniem Bielsko-Białej, Cieszyna, Ustronia i okolic)
  • Dostawy w godzinach – 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie) 
    • Małopolska (poza Krakowem) 16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
    • Śląsk (Bielsko-Biała, Cieszyn, Ustroń i okolice)  16.00 – 00.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
  • Dostawy w godzinach 20.00 – 4.00 (dzień poprzedzający zamówienie)
    • Kraków
    Czy mogę kupić dietę w prezencie?

    Tak, można kupić dietę PowerMeal dla innej osoby w formie prezentu. 🙂 Specjalne na tę okazję przygotowaliśmy Vouchery upominkowe, które w twoim imieniu możemy wysłać pod wskazany adres. Aby nabyć Voucher upominkowy należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 lub też poprzez eemail.

    W którym miejscu są zostawiane paczki z dietą.

    Najbardziej preferowanym przez nas sposobem dostawy jest dostarczenie do rąk własnych zamawiającego dietę. Zestawy które są dostarczane w godzinach nocnych-rannych są postawiane pod danym adresem pod drzwiami.

    Czy macie zestawy testowe?

    Tak, można jednorazowo zamówić każdy z zestawów posiłków (Samuraj, Standard, Paleo, Wege, Wege+Fish).

    Ze względów zdrowotnych nie mogę jeść niektórych produktów. Jak zamówić dietę Power Meal?

    Jeżeli masz alergię pokarmową lub nie tolerancję na niektóre produkty, przed przystąpieniem zamówienia prosimy o kontakt z naszym dietetykiem Email: dietetyk@powermeal.pl Telefon: 600 176 279. Nasz dietetyk przeprowadzi rozmowę która pozwoli ocenić jaką dietę potrzebujesz.

    Zamawiając diety Power Meal co otrzymuje?

    Zestawy Power Meal składają się z pięciu zbilansowanych posiłków (śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja). Dieta detoks to 4 energetyczne soki + zupa krem. Dokładne informacje i przykładowe menu można znaleść na stronach każdej diety.

    Na ciepło czy na zimno? W jaki sposób przygotować posiłek na ciepło i czy należy wszystkie posiłki podgrzewać?

    Posiłki przygotowane przez nas należy podgrzać – jednak niektóre potrawy można zjeść także na zimno w zależności od prywatnych preferencji. Niektóre dodatki do posiłku jak np. sałata, pomidory powinny pozostać zimne. Aby przygotować posiłek można użyć mikrofali co ułatwia przygotowanie posiłku na ciepło (przed podgrzaniem posiłku należy usunąć folię z tacki). Jeśli nie masz mikrofali bez problemu można podgrzać posiłek na kuchence gazowej lub elektrycznej, przekładając posiłek do odpowiedniego naczynia.

    W jakich odstępach czasu należy spożywać poszczególne posiłki?

    Posiłki powinno się spożywać systematycznie co 3 godziny. Dlaczego? Wpływa to pozytywnie na pracę układu pokarmowego oraz w odpowiednich porach dostarczamy organizmowi energię. Systematyczność to cel edukacyjny Power Meal, chcemy aby każdy z naszych klientów mógł osiągać cele dzięki prawidłowemu schematowi odżywiania.

    Lubię słodkości! Czy mogę pomiędzy posiłkami coś podjeść?

    My także lubimy „coś słodkiego”! Wiemy jak trudno jest utrzymać silną wolę i nie skusić się na słodką przekąskę. Dlatego specjalnie na tę okoliczność w naszych dietach znajdziesz legalne słodycze. Coś słodkiego i zarazem zdrowego abyś ty nie musiał sięgać po produkty pełne cukru.

    Czy mogę zmienić miejsce dostawy?

    TAK, mogą Państwo zmienić miejsce gdzie mamy dostarczyć dietę.
    Oczywiście miejsce docelowe powinno znaleźć się w naszym zasięgu dostaw – serdecznie z tego miejsca zapraszamy do zapoznania się z zakładką ZASIĘG.
    Aby zmienić miejsce dostaw należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 najpóźniej w dniu poprzedzający dostawę.

    Czy można zawiesić dostawy, anulować lub zmienić kaloryczność w trakcie korzystania z diety Power Meal?

    Tak. W trakcie korzystania z diety Power Meal mogą Państwo zmienić kaloryczność posiłków na inną. W takim przypadku należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 533 500 011 lub też poinformować drogę email kontakt@powereal.pl najpóźniej w dniu poprzedzający dostawę. Aby zawiesić lub anulować dietę prosimy także o kontakt z naszym BOK (przy rezygnacji zwracamy pieniądze za niewykorzystane zestawy cateringu).

    Jak Państwo dbają o świeżość posiłków Power Meal.

    Naszym priorytetem jest dostarczanie smacznych, zdrowych i świeżych posiłków. Abyśmy mogli spełniać te wymagania przez cały okres transportu korzystamy z tzw łańcucha chłodniczego. Nasze diety od wytworzenia aż do momentu dostarczenia pod wskazany adres są transportowane i przechowywane w niskiej temperaturze. Także produkty które zamawiamy do produkcji naszych diet zamawiamy od lokalnych dostawców.

    Są produkty których nie lubię, czy mogę wykluczyć je z diety?

    Jak najbardziej! Rozumiemy, że nie każdemu smakuje wszystko. Dlatego przy składaniu zamówienia prosimy o wypisać produkty które mamy wykluczyć z Państwa diecie.ege+Fish).

    Chciałbym zamówić dietę Power Meal jednak nie mam pewności jaka kaloryczność będzie dla mnie odpowiednia?

    Pamiętaj, przez cały okres diety jesteśmy z Tobą abyś mógł osiągnąć oczekiwany cel. Wybór odpowiedniej kaloryczności wiąże się właśnie z celem, jaki sobie postawimy (zrzucenie zbędnych kilogramów, przybranie masy mięśniowej lub po prostu zdrowe odżywanie).  Prosimy o kontakt z naszym dietetykiem Email: dietetyk@powermeal.pl Telefon: 533 500 011. Po wstępnej rozmowie z nasz dietetyk będzie wstanie pomóc w doborze odpowiedniej kaloryczności.

    Czy można doprawić posiłki Power Meal?

    W razie potrzeby można dodać swoich ulubionych ziół i przypraw. Jednak ze względów zdrowotnych nie zalecamy dosalania i słodzenia gotowych posiłków.

    Jak przechowywać posiłki dostarczone przez Power Meal?

    Nasze diety powinny być przechowowane w warunkach chłodniczych w celu przedłużenia świeżości dań.

    Jakie napoje mogę pić podczas korzystania z diety Power Meal?

    Najkorzystniej dla celów zdrowotnych preferujemy uzupełniać wodę w organizmie…. wodą. Możemy także rozkoszować się aromatem kawy lub herbaty unikając słodzenia naparów. Preferujemy aby podczas korzystania z naszych diet dla osiągnięcia lepszych efektów odstawić alkohol, piwo oraz słodzone napoje.

    Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Przejdź do formularza kontaktowego, a postaramy się na nie jak najszybciej odpowiedzieć!

    Godziny otwarcia

    Poniedziałek – Piątek
    08:00 – 16:00

    Dane firmy

    PowerFitDance Kamil Warzecha
    Trzebińska 60 32-500 Chrzanów

    Konsultacje dietetyczne

    w godz. 10:00-16:00
    533500011
    dietetyk@powermeal.pl

    Informację do przelewu bankowego

    PowerFitDance Kamil Warzecha
    Trzebińska 60 32-500 Chrzanów
    Nr konta bankowego : 66 1160 2202 0000 0001 9972 7854
    Podczas realizacji przelewu w tytule prosimy o wskazanie numeru zamówienia.

    Śledź nas na:

    Rabat 5% na zamówienie na kod POWER5