Uprzejmie informujemy, że z uwagi na święto 15.08 (piątek), zamówienia z 14 i 15.08 zostaną dostarczone łącznie w czwartek 14.08.

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta

zamówienia zestawów dietetycznych | pytania | informacje dot. dostawy

Konsultacje dietetyczne

w godz. 10:00-16:00
533 500 011
kontakt@powermeal.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek
08:00 – 16:00

Współpraca marketingowa/PR

marketing@powermeal.pl

Przynajmniej jedno pole zawiera błąd. Proszę sprawdzić wpisaną treść i spróbować ponownie.

  • Proszę wypełnić to pole.

  1. Reklamacja powinna zawierać:
    – dane klienta,
    – numer zamówienia,
    – określać na czym polega nieprawidłowa realizacji umowy.
  2. Reklamacja powinna zostać przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie 7 dni roboczych.
  1. Płatność może zostać wykonana w następujący sposób:
    – przelewem tradycyjnym na rachunek sprzedawcy,
    – za pośrednictwem operatora płatności internetowych,
    – z wykorzystaniem vouchera.
Informacja - Panel zamówień
Bardzo prosimy naszych użytkowników o logowanie w nowym systemie, zrestartowanie lub rejestrację konta. Wszelkie nieprawidłowości będą weryfikowane i na bieżąco naprawiane.
Nowy panel sprzedaż pod adresem zamowienie.powermeal.pl
Informacja - Panel zamówień
Bardzo prosimy naszych użytkowników o logowanie w nowym systemie, zrestartowanie lub rejestrację konta. Wszelkie nieprawidłowości będą weryfikowane i na bieżąco naprawiane.
Nowy panel sprzedaż pod adresem zamowienie.powermeal.pl