Agnieszka Wojciechowska

Zawodniczka OCR i zawodów strażackich

Strażak i sportowiec.

Agnieszka swoją przygodę ze sportem rozpoczynała od szczypiorniaka. W piłkę ręczną zaczęła grać już w wieku 9 lat w KPR Kobierzyce. Kolejnym klubem był AZS AWF Wrocław, w którym grę kontynuowała aż do rozpoczęcia studiów w Szkole Głównej Służby Pożarnej w Warszawie. Tam odnalazła nową pasję – pływanie, którą urozmaicała innymi dyscyplinami jak bieganie i wioślarstwo.

Już jako strażak Agnieszka wzięła udział w największym przedsięwzięciu sportowym w świecie umundurowanych formacji, jakim są mistrzostwa świata World Police and Fire Games. Podczas zawodów w kanadyjskim Vancouver ustanowiła rekord świata na ergometrze wioślarskim na dystansie 2000 metrów. Pojawiły się też sukcesy w pływaniu podczas Akademickich Mistrzostw Polski oraz Mistrzostw Polski Mundurowych.

Następnie Agnieszka rozpoczęła przygodę z Firefighter Combat Challenge. Przez 3 lata startowała w tych najtrudniejszych, ale też najbardziej widowiskowych zawodach strażaków. Ciężkie i mocno siłowe treningi, pozwoliły zbudować wytrzymałość i hart ducha, które z pewnością przydadzą się Agnieszce w jej nowej pasji – biegach przeszkodowych!

Nad energią panuję jak nad ogniem. Potrafię wykorzystywać ją, aby osiągać założone cele. Dzięki Power Meal dostarczam swojemu organizmowi energię w czystej postaci i mam pewność, że jem zdrowo. Nie muszę głowić się nad tym, jak znaleźć czas na przygotowywanie posiłków, w całości polegam na ekipie Power Meal.

agnieszka_wojciechowska_1000x1000_2
agnieszka_wojciechowska_1000x1000_3
agnieszka_wojciechowska_1000x1000_1

Na czym polega zestaw Samuraj?

Dieta Samuraja to system żywieniowy, opisany w książce pod tym samym tytułem, którą wydał w 2011 roku Nate Miyaki. Ten doświadczony trener i dietetyk zauważył, że skoncentrowanie uwagi wyłącznie na budowie masy mięśniowej i utracie tłuszczu może mieć negatywne efekty dla zdrowia człowieka. Rośnie wówczas m.in. ryzyko wystąpienia zaburzeń metabolizmu, funkcjonowania gospodarki hormonalnej. Z drugiej strony oparcie się wyłącznie o dietę paleo lub o niskiej zawartość węglowodanów może służyć zdrowiu, ale nie wspiera osiąganiu dobrej kondycji fizycznej.

  

Dlatego opracował sposób odżywiania się, który łączy ze sobą najlepsze elementy diety paleo (jaja, mięso, ryby, owoce i warzywa) i bezglutenowe źródła węglowodanów (kasza gryczana, jaglana, komosa ryżowa, ryż). Ten rodzaj diety odrzuca gluten i nabiał oraz grupę pokarmów zawierających lektyny i kwas fitowy, jak np. rośliny strączkowe.

Filozofia diety Samuraja bazuje na tradycyjnej japońskiej kuchni oraz najnowszych wynikach badań naukowych. W koncepcji Miyakiego najważniejsze jest harmonijne połącznie składników i wychodzenie poza jeden utarty schemat myślenia.

AGNIESZKA WOJCIECHOWSKA

Uwolnij energię!

W dobrym cateringu dietetycznym nie chodzi wyłącznie o zaspokojenie głodu, ale o dostarczenie organizmowi możliwie największej ilości składników odżywczych.

Nasz pomysł na dietę to połączenie wiedzy i doświadczenia osób z różnych obszarów odpowiadających za rozwój człowieka z najlepszymi naturalnymi produktami, na bazie których powstają posiłki. Dzięki temu mamy pewność, że gotujemy smacznie i co najważniejsze – zdrowo.

Jakie są różnice między dietą Samuraja a Paleo?

Wydaje się, że niewielkie, ale jednak uzupełnienie diety Paleo o bezglutenowe zboża na koniec daje inny efekt niż w przypadku stosowania wyłącznie diety dr Lorena Cordaina.

Jakie węglowodany możesz znaleźć w diecie Samuraja?

  • ryż – biały i basmati, ale nie ciemny (brązowy)
  • zboża – np. kasza jaglana lub zakwas z mąki bezglutenowej
  • pseudozboża – komosa ryżowa, szałwia hiszpańska (chia), kasza gryczana, szarłat (amarantus), (quinoa), gryka
  • bulwy – ziemniaki, bataty, topinambur
  • owoce – niemal bez ograniczeń
  • inne nasiona

Dla kogo dieta Samuraja?

Dieta Samuraja to idealny plan żywieniowy dla sportowców trenujących różne dyscypliny sportu, na różnych poziomach zaawansowania. Pozwala dostosować sposób oraz rytm żywienia do planów treningowych i sportowych każdego z trenujących. Dietę można modyfikować na poziomie pór i częstotliwości jedzenia.

W PowerMeal.pl stawiamy na elastyczność, dlatego w naszej diecie Samuraja znajduje się stała liczba węglowodanów skrobiowych w osobnych pojemnikach. Pozwala to na dowolne wykorzystywanie ich w zależności od tego, jak wygląda nasz plan dnia. Dieta Samuraja zostawia spory margines na dostosowanie diety do swoich potrzeb.

Niektóre alergie i nadwrażliwości oraz choroby autoimmunologiczne wykluczają dietę samuraja, dlatego zalecamy kontakt z naszym dietetykiem, który pomoże najlepiej wykorzystać dietę Samuraja.

Wspólnie osiągniemy wyznaczone cele!

Wzrost masy mięśniowej

Wzrost masy mięśniowej

Poprawa zdrowia i samopoczucia

Poprawa zdrowia i samopoczucia

Redukcja sylwetki

Redukcja sylwetki

Lepsza kondycja

Lepsza kondycja

Zestaw Samuraj

59.00 1,820.00

SKU: brak Kategoria:

Stosowana przez zawodowych sportowców już od 54zł za dzień!

Wyczyść

0